Sunday, December 30, 2012

Afsluiten en opnieuw beginnen

Hier zijn we dan, aan de vooravond voor oudjaarsdag. De dag om 2012 af te sluiten, om vervolgens 2013 in  te luiden. 2012 was een heel goed jaar. Mede omdat ik wílde dat het een heel goed jaar zou worden. Uiteraard ga ik voor een nog beter 2013. Maar ik weet nu dat ik dat mede zelf verantwoordelijk voor ben. Geluk zit niet alleen in je omgeving, het komt vooral uit jezelf. Heel kort wil ik laten weten wat 2012 voor mij was:

Beeld en Geluid| Gitaarles| Valkenburg en Maastricht| Concert Pearl Jam| Frankfurt am Main| de ondernemingsraad| Concert Coldplay| Brieven schrijven| Postcrossing| Night of the Proms| Ontmoeting met de Jacksons| Koken| Vriendinnen| Héél véél films| Muziek|

Volgens mij kan ik veel van bovenstaande ook voor het komende jaar gewoon weer inzetten. En gewoon nog veel meer leuke dingen toevoegen aan het lijstje! Daar ga ik voor!

Ik wil iedereen dan ook een fantastisch uiteinde wensen, en een heel goed 2013 toewensen! Met veel geluk, gezondheid en liefde!


No comments: